W czasie realizacji wybranych przez nas zadań tematycznych w ramach czterech modułów uczniowie poszerzali wiedzę o otaczającym świecie i rozwijali postawę świadomego twórcy i odbiorcy kultury. Działania w ramach projektu pozwoliły na tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość dzieci, prowadzących do poznania wartości i norm społecznych. Ponadto przyczyniły się do kształtowania u dzieci empatii i szacunku wobec, seniorów osób chorych i niepełnosprawnych.
Projekt promujący kontakt ze sztuką wpłynął pozytywnie na kształtowanie przynależności do kraju, najbliższego środowiska - naszej „małej ojczyzny”, a także wpłynął na wychowanie w duchu wartości, takich jak: dobro, piękno, patriotyzm.
Uczestnictwo w projekcie łączyło zabawę i naukę, poszerzało horyzonty, rozbudzało ciekawość poznawczą uczniów ich kreatywność oraz uczyło współpracy.
Udział w projekcie był dla nas bardzo ciekawą przygodą.
Koordynator projektu
Marzena Dobrzyńska
Podsumowanie Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego: „Z kulturą mi do twarzy” - certyfikaty dla klas za udział w roku szkolnym 2023/2024
Podsumowanie Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego: „Z kulturą mi do twarzy” - certyfikaty dla nauczycieli za udział w roku szkolnym 2023/2024