Puchar, chwałę i cenne nagrody w Ogólnopolskim Konkursie Szkoła Laboratoria Przyszłości zdobyły drużyny z naszej szkoły. Mamy I miejsce oraz dwa wyróżnienia.
1 czerwca odbyło się uroczyste podsumowanie projektu "Cybercraft – przygoda, która uczy" i rozstrzygnięcie konkursu "Szkoła Laboratoria Przyszłości". W konkursie startowało ponad 200 szkół podstawowych z całej Polski.
W świecie Minecraft Education Edition w specjalnie przygotowanej krainie (mapie) Laboratorium Przyszłości zespoły konkursowe stworzyły postacie Super STEAMa, czyli bohatera ciekawej nauki oraz Poradniki Fajnej Nauki – książkę, zawierającą przepisy na ciekawe sposoby uczenia się, zdobywania wiedzy i umiejętności oraz odkrywania świata. Podkreślili, że nie tylko ważna jest nauka, ale także umiejętność współpracy - oto fragment: „Nasza opina wyraża to, że dobra współpraca jest priorytetem dobrej nauki”.
Nasi zwycięzcy to:
I miejsce – zespół w składzie Adam Dworak i Krzysztof Smakosz – uczniowie klasy 7B
Wyróżnienia:
Zespół: Daniel Zdan, Alan Zadan i Marcin Zdan - uczniowie klasy 7B
Zespół: Marcin Dulęba, Jakub Paderewski, Zofia Czepiec - uczniowie klasy 7B
Naszą szkołę reprezentowały cztery zespoły. Oprócz zaprezentowanych wyżej zwycięskich zespołów, wzięli również udział uczniowie z klasy 8a, którzy mieli trochę mniej szczęścia i nie stanęli na podium. Jednak sam udział w Konkursie i przygotowanie pracy jest też sukcesem!
Podsumowanie konkursu, prezentacja nagrodzonych prac, a także relacja z uroczystości podsumowania projektu na stronie
Relacja z rozdania nagród (nagranie online)
Gratuluję Laureatom oraz Rodzicom uczniów biorących udział w Konkursie „Szkoła Laboratoria Przyszłości” – jest to dla mnie jako nauczyciela i opiekuna projektu ogromna satysfakcja i radość.
Nauczyciel informatyki
Agnieszka Zbrzeżna
#MicrosoftPolska #MicrosoftDlaEdukacji #Cybercraft #LaboratoriaPrzyszłości
Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!